Tanie i użyteczne gadżety marketingowe – najlepsze przykłady

Tanie i użyteczne gadżety marketingowe – najlepsze przykłady

Gadżety marketingowe to niebywale szerokie pojęcie, które obejmuje zarówno wiele budżetowych produktów, jak i obecnie również sporo takich, które wiążą się z dużym kosztem. Ta druga kategoria sprawdza się w przypadku dużych przedsiębiorstw i bardzo ważnych klientów, natomiast w pozostałych sytuacjach większość przedsiębiorstw stawia na bardziej budżetowe rozwiązania.

“Budżetowe” nie oznacza jednak mało skuteczne czy niskiej jakości. Wręcz przeciwnie, często stosunkowo tanie, niewielkie gadżety mogą okazać się kluczem do sukcesu. Najlepsze przykłady, które warto wdrożyć w swojej firmie, zostały zebrane poniżej. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami!

Smycze reklamowe

Ten gadżet reklamowy jest szczególnie popularny w przypadku targów branżowych czy konferencji, chociaż oczywiście nie tylko. Smycze reklamowe mogą posłużyć do wygodnego przenoszenia identyfikatorów oraz przepustek, ale też chociażby kluczy i innych tego typu niewielkich elementów, do których trzeba mieć błyskawiczny dostęp.

Są to gadżety na tyle użyteczne, że jest prawdopodobne, iż osoby nimi obdarowane będą je wykorzystywać również po zakończeniu danego wydarzenia. Jest to o tyle istotne, że często są one wystawione na widok publiczny (jedynie okazjonalnie chowa się je pod ubraniami), a przy tym praktycznie całą smycz można bez problemu pokryć logo firmy lub jej nazwą. To więc świetna reklama, tym bardziej, że są to produkty naprawdę tanie, w związku z czym wiele firm kupuje je hurtowo.

Artykuły biurowe (w tym piśmiennicze)

Dobre gadżety marketingowe to przede wszystkim gadżety użyteczne. Jeśli damy komuś coś, co będzie miało dla niego zerową wartość użytkową, stracimy tylko pieniądze, a bardzo niewiele zyskamy. Natomiast gdy uda nam się trafić z dobrym gadżetem, możemy potencjalnie zyskać znacznie więcej niż firmę kosztował jego zakup (np. może on pomóc w pozyskaniu nowego klienta).

Bardzo dobrym rozwiązaniem są różnego rodzaju artykuły biurowe. Nie tylko klasyczne długopisy, ale także notatniki, teczki, karteczki samoprzylepne czy etui na wizytówki. Jest spora szansa, że dana firma czy osoba wykorzystuje takie rzeczy na co dzień i faktycznie będą one dla niej przydatne.

Zamawiając gadżet reklamowy, trzeba wziąć pod uwagę branżę, zarówno swoją, jak i tą, w której działa dany klient czy firma. Przykładowo, dla jednego klienta ciekawym prezentem będzie gadżet antystresowy w zabawnym kształcie, drugi potraktuje taki gadżet negatywnie, jako zbyt mało poważny. Ważne jest więc zachowanie pewnego wyczucia i odpowiednie dostosowanie się do sytuacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.